Måndag 26/1

Då var helgen över för denna gång... Ifredags var jag med I till Arlanda för att lämna hennes mamma och karl. De skulle flyga till Thailand, men när vi kom fram till Incheckningsdisken så fanns de inte me. Så Incheckningskillen ringde till Fritidsresor och de sa att de fanns me i deras lista så de kunde checkas in. Sen gick vi och prata med Fritidsresor som sa att just då kunde de inte lova dem att de skulle få sitta bredvid varandra, men hon lovade att hon skulle göra allt för att de skulle få sitta bredvid varandra. Efter att vi hade fikat så gick de igenom säkerhetskontrollen och jag och I gick tillbaka till Fritidsresor och hon berättade för oss att hon hade fixat platser till dem bredvid varandra. Så det kändes bra så vi gick och åt och titta på plan som startade och pratade massa skit..hihi.. Så till slut blev det en trevlig kväll... Barnen sov hos Mamma och Pappa så när jag väl kom hem så la jag mig i soffan och bara njöt av att det var tyst... På lördan åkte jag till Köping för att köpa en tvillingvagn som fam B hade hittat på nätet. Sen kom barnen hem och det blev full fart... I Söndags var vi hemma hos fam K och bara lekte hela dan.

Kommentarer
Postat av: nello

tja!! klart vi kommer att ses.....snygg färg på din blogg :-))

//lotta

2009-01-26 @ 15:14:47
URL: http://metrobloggen.se/nello

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0