Onsdag 21/1

Igår var jag och barnen och massor av andra på ICA Maxi för att handla. Jag tyckte att jag gick genom butiken rätt fort, men när jag tittade på klockan så hade det gått en 1 timme sen jag hämtade E på Skolan.. Suck.. men men det var bara att bita ihop och åka hem och laga mat. Igår blev det Kyckling, ris och Currysås. Maken var på jobbet så då passade vi på..hihi... Sen på kvällen var det bara att slappa och fixa med min mail. Jag sparade ner alla kort jag har fått skickat till mig eftersom vi kommer att byta mailadress. Suck vad kort det var, men det är kul att kvar så jag offrade mig..hihi... E´s ena tand fram är så lös att den bara sitter fast med en lite tråd, men hon vågar inte vrida loss den. Hon säger att det gör ont... Det ser inte så skönt ut så jag hoppas att dne ramla ut av sig själv snart... Den nya tanden är redan uppe bakom. Så nu är det hög tid att den kommer ut mjölktanden...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevlig blogg :)

Spana gärna in min och lämna en trevlig kommentar :) skulle uppskattas när jag är hemma och är sjuk idag :(

2009-01-21 @ 10:21:23
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0