Torsdag 29/1

Igår var det dags för E´s dans igen. Jag hade planerat att åka från jobbet kl. 16 för att hinna hämta barnen och ge dem mat, men det gick inte som planerat. Jag kom inte iväg från jobbet för att en tjej skulle komma och fixa nåt. Men när hon väl kom fram så hade hon tappat sin plånbok. När jag väl kom hem med barnen så hann jag bara laga maten innan det var dags för oss att åka till dansen. Så jag stängde av spisen och rusade iväg. Hon dansade på och jag, mamma och F satt i Cafet och fika lite och titta på en annan grupp. Rätt som det var stod syrran där med dotter..F blev jätteglad... Efter dansen åkte vi först till Willys för att köpa blöjor till F. Jag hoppas att han snart slutar med dem. Det är ju dyrt..hihi... När vi väl kom hem igen var det mat framför Mamma Mia...Sen var sängen för hela bunten. F sov hela natten i sin säng..., men E kom mitt i natten och la sig i min säng. Har inte ens hört henne denna gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0