Tisdag 12/5

Förra veckan hade vi semester. Helt underbart. Vi var och bada 2 gånger. På Krickan hoppade på E & F från 1 meters tranpolinen. E hoppade även utan sina puffar och det gick superbra... Sen var vi även och tittade på plan på Arlanda. Var till Arlandastad och kollade och köpte skor till mig, E och F. Alla kostade 90 kr styck. Det gillar vi...Sen var vi till Fam B. Det var som vanligt supertrevligt. Resten av veckan var vi bara tillsammans. På fredan var jag, Ingela och barnen ute på Björnön och gick och lekte. Mysigt.. Solen sken... Nu har jag 1 månad och 6 dagar kvar att jobba sen har jag semester och sen är jag arbetslös, men det kommer säkert att lösa sig till bästa.... Idag ska jag och F till tandläkaren igen för att hon ville kolla hans tänder efter att han hade slagit dem på dagis för ca 1 månad sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0