Jobbcoach.

Nu är det bestämmt att jag ska få+ Jobbcoach via Poolia. Jag börjar på tisdag så får vi se hur det går. Och på måndagar går jag på Tyska kurs via Högskolan. Så nu jag lite att göra än att bara gå hemma och driva. Fast helst skulle jag vilja ha ett jobb, men det löser sig säkert snart...Hoppas jag ialla fall.. Idag är Jani och spelar innebandy. Det är bra för att han gillar ju det och så får jag min tid imorgon när jag ska gå på Promis med Pernilla.. Det är alltid lika trevligt att gå med henne. Vi kan gå i timmar utan att märka det. Bara gå och prata... Mysigt. Sen på kvällen ska Elin vara hos oss. Petra ocoh Tobbe firar 12 år tillsammans och vill gå ut och äta så då får hon vara hos oss. Undra vad jag ska hitta på med henne på fredag när Jani sover och våra barn är på skola och dagis. Nåt bra blir det säkert...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0