Herregud...

...vad lång tid det har tagit för mig att komma tillbaka till min blogg... Just nu jobbar jag som Tågvärd för SJ. Det är superkul.. Ingen dag är den andre lik..Så nu fräser jag runt i Regina, Dubbeldäckaren, Lok och vagn och X12:an... Men att gå i Dubbeldäckaren när det rör på sig är inte det enklaste...Har jag inte slagit ihjäl mig denna sommar så kommer jag aldrig att göra det... Nu har vi även fått förlängt 3 månader... Så det känns bra.... Annars har det inte hänt så mycket.. Jag väntar med spänning på att vi ska åka iväg på semester till Rhodos.. Vi ska åka 6 vuxna och 3 barn...Det ska sååå himla kul, varmt, avslappnande att bara få vara utan att behöva tänka på alla måsten hemma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0