Tandläkaren....

...är inte mitt favoritställe.. Men idag var jag där ialla fall... Jag skulle laga 1 tand och ta bort tandsten...Min tandläkare och tandsköterska är supersnälla och förklarar allt de gör och är verkligen mån om att det inte ska göra om... Det känns tryggt...Så det gick bara bra.. Nu är tanden lagad och jag hoppas att jag slipper göra det igen.. Men det är ju helt upp till mig eftersom det är jag som måste ta hand om mina tänder.. Det kan ingen annan göra...Så nu är det full fart framåt... Sonen är frisk igen och ska gå på dagis imorgon. Nu återgår vi till det normala här hemma...Så jag återgår till att jobba genom att börja imorgon kl. 5... Det blir lite tufft, men men det är bara att kämpa på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0